lunes, 3 de noviembre de 2008

Gravació 200.000/0


M. pregunta:

Doctor Myself, sóc una persona positiva. Sí, tot i que la fam al món no para de crèixer, que la crisi financera ha desterrat dels informatius les alegres notícies sobre violència doméstica i que estic a dieta, m'agrada veure el futur com la possibilitat de millorar el món , si més no, l'estat del meu compte corrent. Per això no suporto la gent que té como a objectiu a la vida deixar clar allà on va que tot és una merda, que l'esperança no existeix, que cada dia estem pitjor, que el passat era per tant un temps millor en el que viure, que no val la pena esforçar-se perquè forces ocultes ens portaran sempre al fracàs, que som titelles guiades cap a la pròpia autodestrucció i bé, val mes que calli perquè m'estic autoconvencent sense voler de que el món és una merda. La meva pregunta és: tinc jo raó en el meu optimisme o són aquesta colla de pessimistes els que van ben encaminats?

Per cert, doctor, per ser la gravació 200.000 em regalarà una coberteria o algu?

Doctor Myself respon:

Li seré franc: jo era un ésser pessimista fins que vaig guanyar el meu primer milió d'euros. Des de llavors m'estimo la vida tot el que no me l'havia estimat abans i segueixo amb totes les lletres el que diuen al respecte els mestres Serra & Bermúdez en el seu fantàstic Diccionario de Autoayuda, Espiritualidad y Bestialismo:

Frente a una persona negativa, el comportamiento más pertinente y resolutivo es agarrarla por el cuello y, mientras se la zarandea, gritarle: "Deja ya de joder la marrana, maldito hijo de Satanás".


Sigui optimista, home, enganyar-se a un mateix és gratis!


Per cert, sí que li faré un regal per haver protagonitzat la gravació número 200.000. Es tracta d'una canya esquerdada. Si no sap com fer-la servir abaixi's els pantalons i miri el futur amb optimisme, que ja veurà ja...

2 comentarios:

Dr. Serra dijo...

Querido colega, le agradezco mucho que califique de "fantástica" nuestra aportación a unas disciplinas delirantes injustamente desatendidas... hasta ahora.

Por otra parte, me congratulo de que se sienta satisfecho con un millón de euros en su cuenta corriente. Pero imagine cómo se sentiría con dos...

Senyor Giménez dijo...

No minusvalore mi fortuna: no hablé de mi "único" millón de euros sinó de mi "primer" millón de euros. Eso sí, a partir del segundo ya empecé a trasladarlos a Suiza, ese país de cobardes a los que gusta llamarse neutrales.