lunes, 10 de noviembre de 2008

Gravació 201.229 / 4


G. pregunta:

Doctor Myself, com sabrà si m'escolta de tant en tant, sóc guionista de professió. Avui, repassant els meus arxius he trobat un guió que, en la meva opinió, va ser inexplicablement censurat a TVE. El vaig escriure amb aquella innocència de qui vol homenatjar la monarquia espanyola comparant-la amb les més nobles bèsties de la península ibérica. Als directius de certa productora els devia semblar tan ofensiu que, sense saber jo si mig en broma o del tot seriosament, van pronunciar les paraules "estàs acomiadat". Per sort, eren mig en broma, la qual cosa no va impedir que el primer esborrany d'aquella broma innocent acabés a la paperera. Per sort, sempre conservo una cópia de seguretat. La cosa era tan senzilla com solapar unes imatges del casament d'En JC i la Sofi amb un off de l'amigo Félix. Aquí està aquell esborrany maleït:


A. FELIX RODRÍGUEZ DE LA FUENTE COMENTA LA BODA GRIEGA DE LOS REYES.

VIDEO: IMÁGENES DE LA BODA EN GRECIA.

FÉLIX: En el mes de mayo, el águila real se emplea en sus paradas nupciales a la vez que su porte señorial llena el bosque de bestias que la admiran y la aclaman. En esta ocasión, la parada nupcial del águila real tiene lugar a más de dos mil quilómetros de su nido. Cualquier esfuerzo es poco cuando se trata de cumplir con el instinto de perpetuar la especie con una hembra sana y fuerte.

B. FÉLIX RODRÍGUEZ DE LA FUENTE COMENTA LOS PRIMEROS PASOS EN AL VIDA DE LA PROLE REAL.

VÍDEO: IMÁGENES DEL PRÍNCIPE Y LAS INFANTAS BEBÉS.

FÉLIX: El pequeño aguilucho viene al mundo ya cubierto de un plumón cálido y mullido que contribuirá a librarles de las bajas temperaturas y de los vaivenes del destino. Ya en sus primeras horas de vida, el aguilucho es cebado por sus padres. Algún día el aguilucho tendrá que volar del nido y defender el territorio como hizo su progenitor.



Doctor Myself, m'he tornat jo boig per tenir aquestes idees o és el món el que no carbura?

El Doctor Myself respon:

Què vol que li digui? Que ens hem tornat tots bojos? Doncs sí, ens hem tornat tots bojos, l'única diferència és que tant jo que li diagnostico la bogeria com els seus censors, que diagnostiquen el que es pot dir i el que no, cobrem més que vostè i a sobre podem fer-lo entrar al psiquiàtric o posar-lo a la cua de l'INEM quan ens plagui.

Pensi en això i prenguis un Diazepan disolt en ginebra. Demà ho veurà tot més clar.


No hay comentarios: